Услугите за поддршка на MediaDotCom вклучуваат одржување на дневна база на IT системи, долгорочно планирање и советување за IT бизнис сегменти и проактивно спречување на појава на евентуални проблеми.
Корисничката поддршка на MediaDotCom се реализира преку посветен тим на Service Desk инженери, кои нудат телефонска и далечинска поддршка користејќи докажани IT алатки. Овој тим е надополнет со тим на теренски инженери кои вршат посети на клиенти според однапред утврдена динамика или по потреба.
Help Desk Ticketing System: support@mdc.mk
![]() |
Форумите се Вашиот начин на комуникација со заедницата на луѓе кои ги развиваат и користат производите на MediaDotCom, каде можете да дадете свој придонес или да ги најдете информациите кои Ви се потребни. |
![]() |
Кога станува збор за customer relationship management (CRM), комуникацијата е клучна. Идеалното CRM решение треба да го насочи начинот на кој вработените комуницираат со клиентите и соработуваат едни со други. Колку полесно работат со тие алатки, толку поефикасни ќе бидат на своите работни места. MediaDotCom користи Microsoft Dynamics CRM. |
![]() |
SMS gateway услуга за праќање на пораки поврзана со операторите во Република Македонија (T-Mobile, One and Vip). Со MediaDotCom SMS Gateway услугите можете да додадете SMS функционалности на секоја апликација, веб-страна или систем и да праќате пораки преку разновидни начини за поврзување. Веб-базираниот MediaDotCom интерфејс Ви овозможува едноставно менаџирање на сите Ваши конекции, следење на Вашите кампањи, обемен reporting, додавање на корисници, избор на профили за рутирање и повеќе. |
![]() |
MediaDotCom Help Desk Ticketing System, support@mdc.mk |
![]() |
MediaDotCom База на знаење |